"I'm leaving on a jetplane..."

11 april 2014 - Muscat, Oman

Dag lieve lezers van mijn Oman-bestaan,

Gepakt. Ingecheckt. Ready to go.

Mijn laatste blogupdate vanuit Muscat. Het zit erop, de 3,5 maand in het Midden-Oosten.

Vandaag nog heerlijk op het strand mogen genieten van de Omaanse zon. Dobberend in het blauwe zeewater liet ik de afgelopen maanden nog eens de revue passeren. Ups, downs, de mensen die ik heb leren kennen, die dingen die ik heb gedaan en gezien. Geen moment spijt heb ik van mijn besluit, van mijn reis en tijd hier.

Alles neem ik mee: letterlijk en figuurlijk. Dank voor alles Oman. Misschien tot ziens. Inshallah. Nederland: tot straks.

Liefs, Muscat Meisje

1. Rieta Weeseman:
    11 april 2014
    welkom in het frisse Nederland!! Leuk om jouw verhalen te lezen, voelde soms net of ik er ook was.. heb een beeld voor me van zee, zon en strand... hmmm.
  2. Hetty:
    11 april 2014
    Hé! Met ongelooflijk veel plezier heb ik je verhalen gelezen, ga het missen! Of komt er ook nog een Hollandse versie met rode kool met speklappen an de winterdiek? Liek mie weh wat! Gelukkig nog heel even en dan gaat het thuisfront je niet meer missen, voor straks wel thuis!
  3. Willemien:
    12 april 2014
    Ik ben ontzettend trots op je....
  4. Job:
    12 april 2014
    Welkom terug! Blij dat je er weer bent!!
  5. Romy:
    12 april 2014
    Dag Muscat meisje, welkom vrouw Antje.
    Laat je af en toe horen hoe het met je gaat?
  6. Patty:
    12 april 2014
    Hoi Anne! Wat gaat de tijd toch snel! Ik vond het erg leuk om je te volgen via je blog! Wie weet komt er nog een keer een volgende reis? ;-)
  7. Liesbeth den H:
    17 april 2014
    Goh wat gaat dat snel. heerlijk avontuur. zaaaalig. zal wel weer wennen zijn in de structuur van NL. heb je nog iets gemist van NL toen je daar was?